Centralizează și automatizează procesele de administrare a contractelor de închiriere pentru a crește eficiența, a reduce erorile și a evita penalitățile.

Când ai o organizație cu portofolii extinse de spații închiriate, te poți confrunta cu sarcina dificilă de a urmări numeroase contracte de închiriere cu date de expirare și condiții de inchiriere diferite. Aplicarea proceselor manuale pentru urmărirea și gestionarea spațiilor închiriate poate genera erori, din cauza unor informații inaccesibile sau incorecte, neintroducerii datelor de reînnoire, nemulțumirilor clienților sau eventualelor penalități financiare.

Archibus pentru managementul contractelor de închiriere (Lease Administration) îți asigură un registru centralizat, tabele de bord flexibile, alerte automate și multe alte beneficii.

Descarcă prezentarea

Simplifică introducerea datelor, automatizază colectarea și gestionarea informațiilor legate de contractele de închiriere și îmbunătăţeşte capacitățile analitice.

Îmbunătățește accesul la informațiile privind spațiile închiriate pentru a facilita analiza și raportarea.

Simplifică urmărirea responsabilităților proprietarilor și chiriașilor pentru a evita taxele inutile.

Reduce la minimum erorile și costurile administrative și accelerează introducerea datelor prin mesaje de solicitare intuitive.

Discută cu un specialist Archibus şi află cum poţi gestiona mai eficient proprietăţile, accelerând procesele și susținând obiectivele strategice ale organizației, utilizând soluţiile pentru Managementul Proprietăţilor!

Solicită o demonstraţie!